29 Aralık 2009 Salı

ÖHÖM ÖHÖM İLK MİM'İM

İlk mim'imi karşılıyorum çok heyecanlıyım :P. modasokağı bloğunun sahibesi beni mimlemiş.

2010 dan ne bekliyorum?

Ettiğim tüm duaların kabul olmasını diliyorum Allah'ımdan.Böylece 2010 bana güzel şeyler getirmiş olacak inş.
Şu ana kadar yaşadığım yıllardan kötü olmamasını inş. daha iyi olmasını bekliyorum.
Sevdiklerim üzülmesin yoksa bende üzülürüm.Yani beni üzmemesini bekliyorum.
Arkadaşlarımla bir iş girişimimiz olucak ondan alnımızın akıyla çıkabilmeyi bekliyorum.
Hayal ettiğim diğer mevzuların gerçekleşmesini bekliyorum ve beklicem hep.
Bunlar kendim için beklediklerim.


Ayrıca Gazze başta olmak üzere zulüm altındaki tüm müslüman kardeşlerimiz içinde zulümden uzak bir yıl olsun inş.Zalimler içinse bütün yaptıklarına pişman olacakları tabir-i caizse cehennem gibi bir yıl olsun.Söz konusu zalimlikse kimseye hoşgörülü olamam.Bu yıl televizyonda,İsrailli bazı insan müsvettelerinin Gazzeye bombalar yağdıkça alkışlarla sınırdan bunu izlediklerini izledik bizlerde.İşte bunlar gibiler için hiçte iyi bir yıl olmasın 2010.Ve tüm dünyada haksızlığa uğrayan,aç olan,haksız yere zulüm gören tüm insanlar için bunların geride kaldığı bir yıl olmasını isterim,öyle olmayacağını bile bile isterim ben.

2 yorum:

Eylül dedi ki...

Teşekkür ederim cevapladığın için canım amin diyorum çok içimden gelerek.

SİHİR dedi ki...

rica ederim ne demek.hayırlı tüm dualarımızın kabulü dileğiyle...

Related Posts with Thumbnails